Benim kızım 13ayi bitirdi. Şu an hem beni emiyor hem mama hem süt karışık veriyorum gün içerisinde. Benim sütüm az doyurmuyor. Ek gidayi doyacak şekilde yemiyor. Bir yaştan sonra ilk yarı yarıya su ile süt karıştırıp verdim. Şuan kaka durumuna göre sulandırıp veriyorum sutu. Günlük yumurtasını yogurdunuda yediriyorum yine. Mamayı sadece gece yatmadan iki kere veriyorum onun haricinde isterse bir öğün yoğurt yediriyorum digerlerinde sut veriyorum