Anneler merhaba . 21 aylık kızım var . Kahvaltıda tahin pekmez yemeyi çok seviyor . Yani yarım kase yiyor. Bazen bal da tüketiyor aynı anda. Sizce bir zararı olur mu. Doktorumuza bunu sormadım ama başka şeylerin ölçütünü sorduğumda yesin çocuk ne kadar isterse büyüdü artık demişti. Yine korkuyorum bişey olur mu diye.