ealimother Merhaba kızlar 15 aylık bizimki ve yaşından beri iştahsızlık yaşıyoruz benim gibi olan analar vardır diye bir tarif vereyim dedim 10 gündür falan veriyorum ve işe yarıyor hem sağlıklı ve en azından karnı tok oluyor biliyorum yarım avokado bir yerli muz bir kaşık yoğurt yarım kaşıkta irmik pişirip atıyorum içine ilk kaşıkta ağzını açmıyor ama tadını anlayınca bir kaseyi çok rahat bitiyor normalde böyle sorunumuz yoktu 8-9 aylıkken parça parça köfte yerdi diliyle itmeyi keşfettiğinden beridir çorbalarda bile ufak şehriye olsun itiyor diliyle varsa sizinde böyle tarifleriniz alabilirim
Mommibi ealimother aynısını denedim yemedi yoğurt çorbası çok seviyor,yemekleride tanıyor ağzını kitliyor hemen, dün dr a götürdüm zinco surup verdi,yoğurt çorbası dışında bişeyler yedirdim çok şükür iştahı açıldı sanırım
cocomelon ealimother ahh ahh doğduğundan beri var tükendim iştahsız bebek maalesef birşey beğenmiyor herşeyş zorla yiyor 😂😂
ealimother Mommibi bende geçen gün gittim multivitamin olan birşey verdi büyük ihtimalle açar iştahını ki etkili olmasada kış önümüz takviye olur dedi
ealimother cocomelon bizim öyle değildi canım ya başta öyle olsa alıştım artık der geçerdim yaşına yakın memlekete gittik 3 günlüğüne tesadüf müdür nedir bilmiyorum ama ordan döndüğümüzden beri yemez oldu
ealimother ErvaKoc ay hiç sorma tv oyun ne yapsam yemiyor bunu en azından yedirince acayip mutlu oldum irmik falanda tok tutar olunca sürekli memede illallah geldi artık
ealimother ErvaKoc benim birde tek göğüs içiyor 6 aydan beri hadi ikisinden de gelse süt doyar elbet diyorum tek olunca nasıl doyacaksın be çocuk diye bütün gün isyanlardayım artık