Merhabalar,
Ogluma dogdu aylardır devit3 damla kullaniyordum. Fakat bazi arastirmalarim sonucu icinde zararli olabilecek maddeler oldugunu okudum. Bunun üzerine eczacimizin tavsiyesi ile lalika d3 damla aldim. Uzerinde 1 damla yaziyor eczacimda oyle soyledi. Lakin aklima yatmadi 1 damla. Devit3 u 3 damla kullaniyordum. Oglum 8 kilo 6 aylik. Aranizda kullanan varsa kac damla veriyorsunuz merak ettim. Simdiden cevaplariniz icin tesekkur ederim.🌼