Hilallll2020 ben 45 gün boyunca acıyı çektim geçecek diye surmedigim krem kalmamıştı en iyileri pahalı olan hepsini denedim kesinlikle geçirmedi bide evde asla uzerime giydiğim atleti bile indiremiyordum çünkü yaraya degdikce acı veriyordu dayanamıyordum çok kanıyordu en son gümüş kapak aldım letgodan 150 liraya belki işe yaramazsa o kadar fazla para vermek istemedim sifirina ama inan gerçekten o kadar faydası oldu ki yaram hala geçmedi ama açısı geçti en azından rahatça kıyafet giyip kapatabiliyorum benim yaram çok büyüktü iyileşmedi hala