CananK Merhaba, oğlum 3 kilo doğdu. Şu an 5 aylık ve 7200kilo. Bu ay sadece 500gram almış. Doktorum kilo alımı normal dedi ama diğer aylara göre az almış. Sizce normal mi? Sadece anne sütü ile besleniyor.