Cduru 1 ay oldu doğum yapalı ilk defa dikiş yerim ağrıyor kızarıklık şişme vs de yok neden olmuş olabilir
arasbulut17 Cduru inanir misin benim 8 ay oldu ara ara agrım oluyor sorun etme eğer şişlik yoksa 😊 ben çok korkuyordum da şükür Allaha çok agrım olmadi
Dilaranne Cduru benim ayaklarım soğuk banyo WC yıkadigim zaman ağrı sancı tarzında olur ayaklarınızı sıcak tutun 😊🌹
Cduru arasbulut17 bugun temizlik falan yapınca kova falan kaldırdım acaba dedim korktum danışmak istedim. Teşekkür ederim 🥰
Zalimsin Benim hiç agrimadi ama ayaklarını üşütme daha 1 ay olmus sezaryen olalı normal olabilir sizlamasi
Cansumommy Cduru benim 4 aylıkken yanma oldu kontrolde bişey çıkmadı. kabız olmuştum, ondan olmuş. üşütme, kabızlık, ağır kaldırma yanma ve sızlama yapıyor dikiş yerinde
Ruveyda Cduru benmde 25 gun oldu ıkı gundur agrım coktu mantar olmusum kızarıklık olmus ılac verdu kullanıyorum ıns gcer
iki_tospik_annesiii Cduru büyük ihtimalle üşütmüşsümdür cnm. Yada iç çamaşırın faln kesmiş olabilir. Bende 6 ay oldu yapalı iç çamaşırımın bel kısmı gelince hala çok acıyor.
TugbaNil Cduru 4aya yaklaştım hala ağrır, kızımı bezlerken tekmeler yine agrir. Dikiş yerleri her zaman her usuttugunde sızlayacak. ortaokulda apandisit ameliyatı oldum, soğuklarda sizlar ara ara🤣
Anneolmak_2 Cduru 30 ay oldu nerdeyse sezeryan olalı hala sezeryan yerim ağrıyor sızlıyor sezeryandan 2 buçuk yıl sonra normal doğum yaptım 42 gün oldu 10 günde toparladım şükür ama sezeryan beni maf etti