Den1z Bana imkansiz gibi geliyo oglum o kadar meme bagimlisi ki anlatamam . Gece 3 kez kalkiyor emmeye . Gün boyu oyunlarla oyaliyorum neyse ki . 1 yasinda ve artik gece emmesi sagliksiz diye duydum ayrica cokta kilo aliyor gece emdigi icin nasil kesebilirim ya vermeyince kiyametler kopuyor uyumuyor
Bulutbey Den1z benim oğlum da 11 ay 9 günlük. Geceleri 4-5 kere uyanıyor. Bazen pışpışlamayı deniyorum. Eğer uyuyacak gibiyse emzirmiyorum. Ama ne açıdan sağlıksız onu bilmiyorum. Gün içinde öyle çok istemiyor yemek saatlerinde hep yemeğini yediriyorum. 2 gündüz uykusu var onlar geçişlerde emziriyorum sadece.
Simiyy Den1z yakın arkadaşım şuan iki yaşındaki oğlunu memeden kesti seninki gibi meme bağımlısı bi çocuktu ilk üç gün ortalığı yıktı kız site sakinleri çocuğa işkence yapıyom sanmasın diye annesigilde geçirmeye karar verdi bu süreci şimdi sordum nasıl gidiyo diye iki gündür sadece mızırdanıyo yıkmıyo öyle dedi. Sanırım işin özü annenin tahammül eşiğini yüksek tutmasında
Srpzngn Den1z kesemiyoruk valla 20 aylik,sabaha kadar meme agzinda 10 defa uyanir yine de.Hala yemek yemiyor emmeyle duruyor prenses,nasil yapicam ben de bilmiyorum cok zor.Mucize bi yolu olsa da yapsak
Den1z Bulutbey ayni ben gibi sizde . Dr ali fuat serpen‘ in öyle bir paylasimi vardi bu konuyla ilgili
Ahsen17 Valla benim kızım kadar memeye bagimli bir bebek görmedim ben gündüz istedigi kaddar emerdi gecede sabaha kadar meme agzinda uyusada meme agzindaydi cektigim an kiyamet kopuyodu 😑😔 artik belim kirilacak gibi olutodu vucudumu hissetmiyodum avartmiyorum sabaha kadar meme agzinda uyuyodu belki 20.30 defa uyanirdi bende kesmeye karar verdim ama ben 10 gün annemlerde kaldım cunku baba iste oluyo gunduz gecede tek basima ugrasamazdım psikoloji olarakta çoksun istemedim orda mutlu teyzesi dedesi anneannesi surekli oynuyo etrafinda pervaneler orda kestim valla cok zorlandik ama ilk uc gün onemli sonrasinda artık yavas yavas istemiyo
Melike_duru 20 aylıkken kestim. Aşırı bagımlıydı yemek yemiyordu sadece emiyordu gece saat başı kalkıyordu alışkanlıktan emmeden yatmıyordu. Milletin içinde memeee diye üstümü acıyordu doktorum artık bıraktır dedi bıraktırdım. Sirke sürdüm her istediğinde kokladı almadı ilk gün şaşırdım kolay gecti. Bi 2 3 gün biraz zorladı sonra unuttu ben verdim almadı 😅 cok korkuyordum korktuğum gibi olmadı şükür