Zumreee Bebegini emzirirken sigara icen varmii aranizda günde uc yada iki tane içiyorum bebegim 3 aylikk 😞 hamileligimde hic içmedim bu arada son on gundurlu içiyorum hamile oldugumu öğrenince birakmistim zararlimi sizcee
Edaa Zumreee Valla ben normalde içmiyordum ama haftada 1-2 kere kaçamak yapıyordum boş vakitten heralde kahvemi yapınca yanında her gün 3-4 tane içer oldum.Eşim de bilmiyor böyle olduğunu çok nadir onla içiyorum falan diye biliyor.Emzirmiyorum ama başlamak istemiyorum sigaraya açıkçası ya
jap Zumreee kızım 19 aylık. 4 aylık falandı başladığımda. Şuan günde 1 paket içiyorum desem yeridir. Süt azaltmıyo ama kalitesini etkiliyodur tabiki
mariecurie20 İçtikten hemen sonra bebeği emzirme en az bir buçuk saat geçsin. Ben de içiyordum arada ama sütü ciddi oranda azaltıyor. Bırakabilirsen bırak güzel kardeşim