Sema123- bisey olmaz korkma biraz üşümüş olabilir.. eğer 3 4 gun daha sürerse bebeğinin sut alerjisi olabilir yani sen biraz peynir ve yoğurt yemeyi eger sut içiyorsan da bunları bırak bebeğinin kalasını gözlemle aynisini birebir kendim yaşadım yüreğim hopluordu yeşil kaka görünce sukur annem bu sana yazdıklarımı dedi.. yıkadıktan sonra cok kalın olmadan giydirdim hep ustunu örttüm baktım gecmiyo sut ürünlerinde yemedim sonra kakası düzeldi
6 aylik olasiya yememistim şükür bebegimin dilini anladım canim ki doktor kontrolindede doktora sordum böyle boyle oluyo diye sut ürünlerini alerjisi vardir biraz tuketmemeye çalış demisti ve banyodan sonrada usutmemeye gayret et burnundan alir soğuyu demisti sağolsun ben cok pinpirik biriyim herşeyi sorar gecenin kapida olsa resim atar arardım doktoru şükür cok güzelde aydınlatırdı