espalp Arkadaşlar 18 ayını geçip de bebeğinin bıngıldağı kapanmayan var mı? Doktor test yapıcaz kapanmazsa dedi. Test yaptıran oldu mu? Şu an 14 aylık hala açık yani kapanıyor ama çok yavaş sanki 🤦🏼♀️