yasyas Merhaba sizin sorduğunuz konuyla alakasız benim soracagim şey ama ben 2 hafta önce normal doğum yaptim benimde dikisim var ilk basta hic dikkat etmedim sanırım,emzirirken üzerine oturdum dikisim acildi doktor tekrar dikti ama öyle bunalimdayim ki sanki hic düzelmeyecek hic geçmeyecek gibi sizin nasil geçti tam olarak acisi ne zaman geçti