Asil54 bebegım 10 ay 1 gunluk oldu an itibari ile kızım ıkı saat bır gece sabah besten sonra aralıksız uyur ama altını çiziyorum iki saat on ıkı de uyur on ıkı on on ıkı on bes on ıkı yırmı on ıkı bucuk … böyle aralıklarla saat iki buçuga kadar sonrasında gögsumde uyur dk bası kalkarak memelerle oynar saat beste uykuya gecer tam olara yedıden sonra yıne aynı sekılde yedı bes yedı on yedı yırmı seklınde malesef çözemıyorum yazarken yoruldum 😂