Cuma günü kızımın doktor kontrolü vardı “doktor kilosu iyi sütün yetiyor mama verme artık” dedi. Sezeryan doğum yaptım sütüm 5 gün sonra geldi mamaya başlamıştım sarılığı var diye doktor devam etmemi söylemişti 2 ay 27 güne kadar hep verdim “acaba sütüm yetmiyor mu? doymuyor mu?” diye düşünüyodum hep doktor öyle söyledikten sonra rahatladım artık doymuyor mu diye düşünmüyorum çok şükür doyuyor. Darısı meme+mama ile besleyen annelere olsun inşaAllah 😊 Pozitif düşününce her şey güzel oluyor 🤗😇