Tuba_sahra canım ben de hamileyken bir ara suyumun fazla olduğunu söylemiş gebelik şekerinden kaynaklı olabileceğini söylemişti ki şeker yüklemede bakmıştık duruma. Sonraki kontrollerde normal olduğunu gozlemlemisti. Bir sıkıntı olmadi bu süreçte. Bazılarının suyu fazla olurmus, hatta bir tanidigimizin karni çok büyüktü suyu fazlaymış, su ikizi diye bir tabir kullanmıştı