Busra3246 Kızlar merhaba bebeğim 46 günlük 2.haftalıkken sağlık ocağı devit 3 damla verdi hiç vermedim bazı bebeklerde aşırı gaz ve deri döküntüsü yaptığını gördüm sizce vermeyeli miyim hiç vermeyip sıkıntı yaşayan var mı ?
suhedaborekci Busra3246 Mutlaka D vitamini kullanmalısınız. Bebeklerde D vitamini eksikliğinin sonuçlarını internetten araştırabilirsiniz. Ben sağlık ocağının verdiğini kullanmadım. Ocean markasının D vitaminini kullanıyorum doğduğundan beri. Kızım şu an 10 aylık.
Ruyaalya Busra3246 haftaya 4 aylık olacaz sağlık ocağının verdiğini kullandım ama şükür sorun yaşamadım belki de bebekten bebeğe değişiyor 🤷2.damlamizi aldık
38eg Busra3246 doğduğunun 3. Günü başladık 2 kutu Sa acd damla kullandık sonra bizim d vitaminimiz düşük olduğu için sadece d vitamini kullandık devit damla hâlâ da kullanıyoruz 13 ay 23 günlüğüz. D vitamini önemli
Alpingo Busra3246 geç bile kalmışsın kullanmamakla anne sütünde bulunmayan tek vştamin d vitamini neden bilimi kendi kafanıza göre red ediyorsunuz? Sonra ki posthnda büyük ihtimal rota aşısı yaptırmak zorunlu mu die olur
Busra3246 Ruyaalya olabilir abla çünkü bazı anneler döküntü gaz ve hatta yanık denecek kadar cildinde pişik olduklarını söyledi o yüzden korkuyorum ilk bebeğim olduğu için
Busra3246 38eg içinde paraben içerdiği için bebeğine gaz yapar ve kötü yan etkileri var dediler o yüzden biraz korkuyorum açıkçası tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ☺️
Busra3246 Alpingo yok onu yaptırıcam bilgi almak amacıyla yazdım size 46 günlük ama 2-3 defa kontrole götürdüm doktor bişey söylemedi bize veren ebe de gaz yapar dedi başından savar gibi o yüzden vermedim siz bilgili insanların görüşünü almak istedim ve ilk çocuğum ve bende henüz 19 yaşındayım 😇
Alpingo Busra3246 pardon canım burada o kadar bu soruları görünce artık nasıl yani diyorum ne güzel erkenden anne olmuşsun güzel güzel araştırmalar yap illa özele gitmene gerek yok devlette güzel bi çocuk doktoru edin kendine sana tavsiyem..ama önce yarın bi d vitamini al❤️
Ruyaalya Busra3246 kuzum benimde ilk bebeğim 😍🥰sorun yaşamadım kendini strese sokma zaten ekstrem bişey olursa kullanmazsin.