Deletedmom5284 Ah sormayın o kadar arladasıma sordum hepsi almıstı memnundu. Benim 3 kg bile olmayan bebeğim 1 ay bile kullanamadı motoru yanmısmıs.🤦🏼♀️ Asla ağır değil ne oldu da yandı yani. Garantiye yollasam 21 gün tamirat 21 gün kargo süresi diyo e o zamana zaten bebeğim büyüyecek nerdeyse 2 ay sonra napıyım salıncağı 🤦🏼♀️ Bide garantiisi yok aslında diyo bondigo yetkilisi aramadığım yer kalmadı. Haram olsun az da değil ya parası boşa gitti