Arkadaşlar merhaba, öncelikle hepinize bebeklerinizi sağlıkla büyütmenizi diliyorum🙏🏻Benim de 2,5 aylık bir kızım var❤️ Kızım doğdu doğalı sürekli emmek istiyor yada emmese bile göğsümün ağzında olmasını istiyor. O şekilde oyun oynuyor, uyuyor vs. Fakat durum böyle olunca ya üst üste emmekten gaz problemi yaşıyoruz yada göğüslerimi yara yapıyor, yaraları yutuyor ve kan kusuyor. Doktorumuz 2 saatte bir emzirmeye çalışın, oyalayın dedi. Ama oyalamak mümkün değil. Oyalamaya çalıştığımızda ağlamaktan öksürme seviyesine geliyor, katılacak gibi ağlıyor. Sizler de bu tarz durumlar yaşadıysanız tavsiye verebilir misiniz🙏🏻 Sevgiler..