Gfrn Emmiyor diye tepki gösterenlere şimdiden söyleyim ne yaptıysam emmedi Doktor 75 ml demişti mamadan önce 5 10 dk da zorla emziriyorum ama yetmiyor gibi çünkü 2 saat sonra bir 75 daha içiyor normalde 3 saatte 1 veriyorum.
NaimeYilmaz Gfrn bizde 47 gunluguz 7.7 mı dogm tarıhı 😊 sadece mama yıyoe 3 saatte bı 120 cc bazen 90ı ıcıor bazen 10-15 cc bırakıyor az ınce ılk defa 120 bıtırdı kusmadıda zaten onlar doyunca bırakıyor
Gfrn NaimeYilmaz 06.07 doğum tarihi doktora sormadan arttırsam mı mamayı acaba önceleri yetiyordu sanırım ama bitince huysuzlanıyor sanırım sütüm azaldı yetmiyor ben 3 saati bozmak istemiyorum ama mamayı 90 yapsam korkuyorum da midesi bir an da genişler diye doktor kilosu iyi 75 e devam edin dedi.en son bayramdan 3 4 gün önce gitmiştik doktora
YYenianneee NaimeYilmaz hangi mamayı kullanıyorsunuz? Benim bebeğim 34 haftalık doğdu aptamil pirematüre kullandık. 40 haftasını doldurdu 3 gün önce hipp 1 kullanmaya başladık çok kusmaya başladı. Ne kullansam bilemedim.
NaimeYilmaz Gfrn ben mamayı arttırırken hep 30-45-60-75-90-105-120 diye arttırdım 90 versenız bişey olmaz 15 ccile midesine kasmayn bu kdr deneyin bi kaç kere fazla gelırse içmez zaten
ikos58 Gfrn valla ben doktora falan sormadım canım doymuyor kendını prcalıyor yerı gelıyor 120 kesmıyor ustune 60-90 tekrar yapıyorum cocuk yemek ıstıyorsa verme taraftarıym
Gfrn [bilinmeyen] artık bende 90 a çıkarayım doktorlara kalsa hiç mama vermeyeceğiz emsin diye tutturuyorlar bu yüzden arttır demiyorlar
Gfrn ikos58 bende korkuyorum midesi genişler diyor doktor hatta mamayı kes 1 hafta emzir diyor süt yok diye birşey yoktur diyor olmayan sütü nasıl getireceksek herşeyi denedim ama 10 dk zor emiyor çünkü hemen sönüyor göğsüm ve gelmiyor
ikos58 Gfrn aynen oyle doktorlara kalırsak halimiz yaman. Bebekler ne istediğini zaten bize söylüyor. Mama bittiği halde yalanıyor biberonu zor bırakıyorsa doymadı. E yerken baktın fazla geldi biberonu itiyor o zaman doydu. Boşver be bırak bebeğin karar versin 😊
Gfrn ikos58 90 verdim 2 öğün yedi 3.de 75 yedi demek ki açlık şiddeti öğünden öğüne değişiyor ya da 3 saatte 1 veriyorum 3.5 saat iyi gibi
Gfrn [bilinmeyen] evet bir düzgün doktor bulamadım gerçekten hangi anne emzirmek istemez ki ama sanki bilerek emzirmiyoruz 90 lık fazla geldi sanırım 75 e döndüm bende doymazsa ağlar zaten dimi
Busra55 Gfrn kilo başı günlük 120-150 ml yemesi gerekiyor yani kilosuyla 120yi çarpın ve günlük 3 saatte bir besliyorsaniz 8e bölün her öğünde yemesi gereken miktar çıkacaktır