Seda34 Bebekler sadece aç oldukları için emmezler. Gazi olduğunda rahatlamak için, uykusu geldiğinde kokunuzla uyumak için, sizi sevmek için, ozlediginde sarılmak için, güvende hissetmek icin. Dış dunyaya alıştıkça azalacak. Biraz daha rahatlayacaksiniz, inanın 13 aylık kızım hala rahat yemek yedirmiyor bı anda memeee diye kazagimi kaldırıyor ☺️