Bebegim_0406 Artık kafayı yiyeceğim oğlum 17 aylık neredeyse 18 aynina girecek ama hala geceleri 50 defa kalkıyo bi kere olsun kesintisiz uyuduğunu görmedim düşünüyorum niye uyumuyo diye altı temiz karnı tok banyo yaptı kendi temiz yataği temiz ama uyumuyo bi türlü gündüz en fazla 1 saat kadar uyur akşam 9 gibi de uyutuyorum saat başı kalkıyor kimi zaman bütün gece ayağimda uyuyo deliricem ya vallahi sizinkiler nasıl yalnız benimki mi böyle
sut_kuzusu Bebegim_0406 Fazlamız var eksiğimiz yok inanın 8 de uyudu ama… 10 oldu şu zamana kadar sabaha kadar kaç olur artık bilmiyorum 🙄
BrcnBlgn Bebegim_0406 Gece emzirmesini hala nie kesmiosunuz sormasi ayip bu sekilde tabiki uyumaz bebekler icin kaliteli uyku cok onemli gece beslenmesini artik kesin uykusu duzene girsin 17aylik kizim var dr onayi ile 3.ayda gece beslenmesini kestik ilerleyen donemde reflu mide problemleri olmamasi adina kocaman cocugunuz var surekli gece beslenilmezki zatn surekli karni tok hzuursz olur
Bebegim_0406 Deletedmom11 akşam 8 gibi yemeğini yiyo uyuyana kadar da meyve yiyo 9 da meme emdirip yatıriyorum gecede ful ağzinda meme
Bebegim_0406 sutkokusu emip uyusada dert değil benimki emiyo uykuya dalmiyo çoğu zman ayağimda sallıyorum
Deletedmom11 Bebegim_0406 bu yüzden uyanıyor devamlı malesef geceleri emzirmeyi kesmezseniz de böyle devam edecek .
zeynepzeze 15 aylık emmediği halde uyumuyor gece boyu kırk kere kalkıyor. Ağlıyor uyumamak için direniyor
bustek Deletedmom11 nasıl keseceğiz gece emmesini 😣 inanılmaz meme düşkünü benim oğlumda gece iki saat, sabah karşı da yarım saate meme için uyanıyor. Aslan Burcu inanılmaz sinirli gece meme geciktiği zaman basıyor çığlığı 🥴🥴 meme yerine biberonla su verdim iki gün. Üçüncü gün sen mi beni kandırıyorsun be kadın deyip bir daha asla almadı 😣😣 memeyi komple nasıl bıraktıracam onu da düşünüyorum zaten varsa bir öneriniz alırız valla 🙃😌👶🏻
Yesim12 18 aylığız bizde çok uyanıyoruz.🥺bebekken bile daha çok uyuyordu sözde tek uyku aralıksız,beslenmese bile uyur yazıyor heryerde ama yaşayamadık hiç öyle birşey. Süt dişleri çıkıyor sanırım ondan kaynaklanıyor