Mermeral 9 aylık bebeğim bugün 4. Kez hıçkırığa tutuldu arkadaşlar neden acaba. Bir de mide bölgesi şişkin gibi geliyor gaz mı başka bir şey mi sizce, bilginiz var mı ?
Melek-Emir Mermeral normal canım benim bebeğimde çok hıçkırıyordu günde üç dört defa doktorumuz normal dedi
Ozlemm35 Mermeral canım normalmiş midesi genişlermis bebeklerin o yüzden olurmuş bende bir yerden duymuştum
Minikbal Mermeral benim oglumdads olurdu hatta 15-20 aylıkken bile oluyordu.gulunce falan da hıçkırık tutuodu
Ozlemm35 Mermeral evet canım gayet normal gelişim zamanları çünkü benim kızım da hatta dün yazarken size hıçkırık tutmuştu :)) büyüyorlar sonuçta korkulacak birşey yok