3 ay 28 günlük bebegim var arkadaşlar. Gaz sikintilarimiz cok yoğundu. surekli kucakta uyudu dik olarak . Haliyle O da ben de kucakta alıştık. ağırlaşıyor gitgide tabi. 4. ay atagindayiz. üstelik gaz sikintimiz da bitmedi. kucagimdayken bile kramp giriyor. velhasıl kelam yoruluyorum. nasil ne zaman alistirabilirim kendi uyumasi icin. minimum destek de olur su kucak isi bitsin yeter ki