Üstte kalsın bende birazdan uyutabilirsem delirmeden gelicemm yorumlara çok çok çok zor Allah yardımcımız olsun burda da çare aramaktan fırst buldukça artık ne yapacgmi sasirdim kaç aylık sizinki uyutma şekliniz nasil emiyor mu acaba bizimki sürekli emmek icin kalkiyor da hos yerinde yatmiyor ztn 4 ay 4 günlük atakmıdır nedir bide omu varmış ne özelkkle 3 gündür cıgrircasina aglamalar sebesiz yere bile oynatmaya az kaldı zaten surekli huysuz aglamkli dalamamktan uykuya gecememsnden dolayi bizde her turlu destek varr her turlu akliniza ne gelirse 1.5 saatte uykusu gelir ve cildirir cik disari cikabiliersen cesaretin varsa az hava almaya siyirmak uzereyim 4 aydir nefes almiyrm cok yeni daha dur diyecksiniz belki ama anca yasayn anlar kayinvldm annem carsafta sallamaya alistirdi bide ondan sonra ayaga aliniyor dalar gibi olunca disarda gelde bunu yap gecede saat basi balki daha az surede emmeye kalkar birakin yerine de birakamam hemen aglar sanki etine bisey batirmisiz gibi ustumde uyur sabaha kadar yanimdada deil ustumde sıkıyorsa bırak Allahımm san geliyorum artik zombiden farkim yok daha hangisini anlatayim bu destekerden nasil kurtulucak bilemiyorum artik