ulkubulduk Merhaba güzel anneler😊 bebeğim 6 ay 16 günlük. Yaklaşık 3 hafta önce ek gıdaya başladık ve başladığımızdan beri geçmeyen pişiğimiz var sürekli huzursuz mızmız bir bebeğe dönüştü. Alerji oluyor sürekli ve bebeğimin zaten süt ürünleri alerjisi var ne yapacağımı şaşırdım. Ayrıca similac alimentum içiyor. Yarın dahil ek gıdayı bir süre kesmeyi düşünüyorum. Var mı aranızda geçmeyen pişik durumu ile karışılaşan?
Kayraninanesi ulkubulduk bizde ek gıdaya yeni başladık dediğin gibi bir sürü pişik kremi denedim ama sudo krem hemen etki etti onu alıp kullanabilirsin
Melekada ulkubulduk ay aynı dertteyız bızımde sut alerjımız var kızım 6 ay 23 gunluk ak gıdaya başladım pısık oldu sivilce oldu popomuz bızım alerjımız cıld tepkılıydı doktorumuz ona kortizonlu krem yazmıstı onu kullandım gwctı bugun yarın tekrar havuc deneyecem gene olursa havuc vermeyecem
ulkubulduk Sudocrem, hametanla t ile başlayan bir kremi karıştırıp sürdüm, kantaron yağı, mustela vs vs her şeyi bütün kremleri denedim geçmedi
Melekada Sizn bebegınız kac aylık ben emzırıyorum arada kasık mamasını sımılac mamayla yapıyorum kakası yesıl oluyor bazıları mamadan demıs sızınkıde oylemi
ulkubulduk Melekada 6 ay 16 günlük kakası koyu renkli. Bizim alerjimiz kanlı kaka idi fakat şu an pişiğe döndü havuç ve kabak yapıyor galiba
Melekada ulkubulduk koyu renkli derken yeşilmi rengı bırde bu smılac kılo aldırmıyor diyorlar gercekten oyle mı acaba ben veriyorum zorda olsa kilosu 7 boyu 62 cm
ulkubulduk Melekada kilo aldırıp aldırmama konusunu bilmiyorum daha 3 haftadır içiyoruz ve tartılmadık. Önemli olan zaten sağlıklı olması kilo az alsa da sağlıklıysa takmayın derim. Kaka rengi yeşil değil. Ama kabız oldu bebeğim ne yapacağımı bilemiyorum. Kabız pişik yapar mı acaba
Melekada ulkubulduk evet kabız olan bebekler pişik oluyor ama kortizonlu kren kullanın derım o cok fayda ediyor gecıyor
Melekada ulkubulduk çok zor bı surec allah yardımcınız olsun rabbın sıfa versın inş bebegınız kızmı erkekmi
Melekada ulkubulduk evwt cok sukur gectı ıkı gundurde sıddetkı kusma ıshal doktora gıttım ıdarda enfeksıyon cıktı antibiyotik kullanıyoruz doktor yatıralım dedı yatıs istemedik İnş hemen atlatırız