Kızlar öncelikle herkese merhabalar 😊✉️
Doğum yapalı 7 ay oldu adet görmüyorum süt korur vs şeyleri çok duydum karnım davul gibi şiş sezeryan ile doğum yaptım ameliyatım çok kötü geçti doku tutmadı çok zor dikiş atıp kapatabilmiş doktorum sizce adet görmemem normal mi ?