Dün sabah sezaryen oldum ve bebeğim dün şırınga ile mama içti ben de sürekli memeye götürmeye çalıştım ve geceden bu yana göğüslerimi çok güzel kavrayıp çekiyo ama şunu bilmiyorum göğüslerimde süt var mı! Kendim sıkıyodum dün böyle minnak minnak ıslaklık fark ettim. Bugün taburcu olduk ve eve geldim ve evde elektrik telli pompam var onu çalıştırdım göğüslerimde bir değişiklik yok. Yani şunu bilmek istiyorum her bir göğsümü 15-20 dk çok sert şekilde çekiyo güzelce emiyo ve minik olmasına rağmen güzel bir çekiş gücü var. Acaba göğüslerime emzik muamelesi mi yapıyo bebek ne dersiniz sevgili anneler.