Eagil Aksam krizimiz.oluyo kesinlikle bagiriyo morariyo tutmuyo ac kalcak diye uzuluyorum sagip versem biberona alisir diye korkuyorum napsam bilemedim
Melikefurkan Eagil sağ ama kaşıkla ver. Benimde sütüm çok olmuyor arada mama veriyorum biberona alışır diyede korkuyorum çay kaşığıyla veriyorum gogsumude alıyor yani.
Yeliz Eagil atak haftasını kontrol edin. http://bidunyacocuk.com/hafta-hafta-ataklar/ Ben gezerek emziriyordum. Zorlamayın derler ama ben baya zorla ağızında tutuyordum memeyi.