Arkadslar oglum 7. Ayına gırdı 3 ay once süt alerjısı tanısı kondu.Bılıyorsunuz alerjık mamaların tadı cok kotu.Ona alısmak 1 ayımızı aldı fakat artık onuda ıcmıyor.Mamayı tamamen bırakmalı mıyım blemedım.Oncelıkle doktorumuza soracagım fakat siz annelerdende fıkır almak ıstedım.