Merhaba sevgili anneler,
Annemlerin yanına gezmeye geldik ve biraz kalmayı planlıyoruz. Kızımızın da 6.ay kontrolü ve aşıları bu hafta olacak. Alanya bölgesinde doktor/ hastane önerisi isteyecektim. Ek gıdaya da başlayacağımız için önerileriniz çok kıymetli❤️
Sevgiler💐