Kızlar bebeğim 14 günlük. Sütüm geliyor ama ancak sağma makinası ile sağdığım zaman geliyor. Elimle falan sıktığımda süt gelmiyor. Bebeğim emiyor ama süt o şekilde de gelmiyor. Artırıcı şeyler de yapıyorum ama faydası yok. Mecbur sağıp o şekilde biberon ile veriyorum ve mama da kullanıyorum :( nasıl yapmalıyım:( sütün mü çoğalması lazım?