Defnemm22 evet bir ay olmadı daha yüksek ateşle gittik her muayene normal çıkınca covid tersi yapımda kandan bakılan yapıldı eser pozitif cıktı gece boyu ağladım bir gün sonra burundan sürüntü alıcaz kesin tanı içim dediler aldılar negatif çıktı nasıl bir hastalık ne testi test ne tedavi ilaçları ilaç böyle bişey olamaz ya teknoloji böyle gelişmiş ama yerimizde sayıyoruz yenemedik bi hastalığı.demem o ki anne babada birşey yokken bebeğe yapılması da bana saçma gelmişti .ama aileden biri pozitif çıkınca yapmıyorlar cocuklara