MaselS Merhabalar hayırlı akşamlar 1.5 aydır cerazette doğum kontrol hapını kullanıyorum ve 10kasımda görmem gereken reglimi 3 kasımda gördüm 3 gün sürdü ve şüphelenip 2 hafta sonra kan verdim gebelik yok çıktı, dün gece tekrardan kanamam başladı ve ara ara devam ediyor. Bu ilacı kullaNıp böyle bi durumla karşılaşan var mı ? Cerazette 15 günde bir kanama mı yapıyor acaba ?
Eloska MaselS bildigim kadariyla dogum kontrol haplari ilk kullanimda birkac ay ara kanama yapar birakmadan duzenli kullanima devam etmek gerekir sonra duzelir. Tabi yine de doktorunuza danismaniz daha dogru olur
OzlemAlisa MaselS ara kanamalar yapabiliyor. Ben 8 ay kadar duzenli olduktan sonra 15 gunde bir olmaya basladim malesef
Si_se_ta_be MaselS Onun hakkında bir bilgim yok hiç kullanmadım ama şunu öğrendim ne yaparsan yap olacağı varsa oluyor. Geçen burda spiralle birinin hamile kaldığını gördüm. Ne kullansan da olacağı varsa oluyo
Emine52 MaselS bende 40mdan sobra 10 gun oldum canim sobraa 4 ay sobra oldum bi aya yakn sürdü bi hafta normal kanama geri kalan leke gibiydi, 5 aydir da olmadimm neden anlayamadmm bende cerazettr kullanyrmm
112346 Si_se_ta_be aynn size katılıyorum 10 ay boyunca hep istedim istedik nasip olmadı 14 ay sonra oldu bebeğim
MaselS Si_se_ta_be evet bende okumuştum 😳 hayırlısı diyelim rabbim isteyen herkese nasip etsin evlat . Ben ilk gebeliğimde üstüne görme ile hamile kalıp kızımı doğurdum bu kanamalardan o yüzden endişe ediyorum , en kısa zamanda dr gitmem gerek
MaselS Emine52 ben bu ilacı kullanana kadar sadece gün oynardı, kırkım çıktı hemen regli oldum ve 1.5aya kadar iyiydi şimdi böyle olunca can sıktı , gerçekten hormonlarımızı bozuyor, bırakmak istiyorum ama kafama takılan bi kaç soru var 🤦🏻♀️
Emine52 MaselS bunuda sadece emziren annelr kullanabliyomus igne de istemedum spiral de korktum hepsi zor yaa, ne duzene giriyor nede baska bisey 🙄
MaselS Emine52 kadın olmak zor böyle konuda 🤦🏻♀️ Bende bu düzensizlikten dolayı bırakmayı düşünüyorum çünkü hormonlarımızı bozuyor 🤦🏻♀️
Anne19 Bende kullanıyorum hatta doktor iğne verdi adet söküyücü 2 kere iğne vurdum adet olmadım nir yandanda ilaç kullanıyorum halada adet olmadı🥺
MaselS Emine52 eşim korunacak mecbur çünkü böyle ben tedirgin oluyorum sürekli kısa süren regli psikoloji bozuyo , her ne kadar sevmesemde regli olmayı bizim için sağlıklı vücudumuzdan atabilmek
Asyanesrin MaselS doğumdan ne kadar sonra kullanmaya başladınız 40 nız çıktıktan sonra mı yoksa öncesi mi başladınız
MaselS Asyanesrin benim kadın doğum doktorum bana emzirirken kadın doğum ilacı kullandırtmadı o yüzden kızım 14aylıkken kullanmaya başladım