Balpetegim İyi akşamlar kızlar, 2aylık kızımın kaşlarında sanırsam konak başlangıcı var kaşlarının derısı böyle sarardı elimle oymayınca kalkıyo o şeyler sanki. Bu durumu yasayan var mı dogal şekilde nasıl geçirebilirim
Balpetegim Deletedmom0099 Tugce_hckrkmz37 Deletedmom0099 çok teşekkür ederim🌺🥰 koronadan ötürü bos yere doktora cıkmıyayım dedim bende deneyecgm inşallah ama siz zeytinyağını doktor önerisiyle mi yapmıstınız kızlar
Deletedmom0099 zeytinyağı sürüp uyuttum uyanınca tarak setinde erkek tarağı gibi dişli tarak vardı onunla bütin kabuklar kolayca kalktı zaten sonrada duş aldırdım
Tugce_hckrkmz37 Balpetegim evet bn doktora sordum ama sormamasa gerk yoktu aslında en iyi temizleme yöntemi benm bebegimin kafası doluydu 2 temizlemede gitti