pikacuu Aysun__ Eskiler küçüldükçe alıyorum bazen de o kadar tatlı olan kıyafetler oluyor dayanamayıp alıyorum
Adarenn pikacuu sezon başlarında toplu alışveriş yapıyorum sonrada görüp beğendiğim olursa alıyorum genelde ekonomik alışveriş yaparım
Aysun__ pikacuu Adarenn büyük numara almama rağmen çok çabuk küçülüyorlar verecek kimsede şuanlık yok siz napıyorsunuz kıyafet alırken dikkat ettiğiniz şeyler var mı
pikacuu Aysun__ Mesela oğlum 4 aylık ben 6 9 aylık alıyorum anca oluyor küçülenler de satmayı düşünüyorum ya da ihtiyaç sahibi birine veririm belki