İyi akşamlar kızlar. İlk bebeğim ve tekim o yüzden sizden yardım rica ediyorum. Bebeğim sabah çok neşeliydi banyosunu yaptırdım yatırdım saat 11 gibi sonra hep uyudu şuan da hala uyuyor normalde hayatta bu kadar uyumaz gaz sancımız olduğundan dolayı sürekli ağlar uykuya dalamazdı. Ama bugün gözünü açamıyor Bi halsizlik kucağıma alıyorum kendini salıyor tekrar gözleri kayık sonra tekrar uyuyor bide Bi kaç kere kuru öksürük oldu hırıltı da var acaba doktora hemen götürsem mi böyle Bi durum yaşayan var mı bu arada 2 ay 26 günlük bebeğim