TospikOglusum Selen21 rotanin ilk dozu yqomadi ama menenjiti bilmiyrm biz daha olmadık da şey garip geldi doktor nasıl.der ya gelmeden calpol ver valla hangi doktor doğru söylüyor sasiriyo insan bziimkide ateş olmadan asla asilardan önce verme diye tembihler🙄🙄
dertlikerkenez Selen21 9 aylık oğlum, menenjit hariç aşılarda hiç ateş yaşamadık. 3. Ayda vurulan ilk dozda ateşi 38,5’a kadar yükselmişti. Menenjit ağır bir aşı olduğu için başka bir aşıyla denk getirmeden tek başına yapmayı tercih ediyor doktorumuz.
Selinay95 Selen21 bizim doktorumuz da aşılardan önce verdirirdi rota yapmıyor ama menenjit olmadık canım bilmiyorum
Muhendis_anne1 TospikOglusum aynen bizim saglikocagidandaki de verme ates yapiyormu takip edelim dedi
Kuroneko Aşı öncesi ilac verilmesi dogru degil ates vücudun savunma mekanizmasıdır ates baslamadan engellemek yanlış doktor bilgisidir. Atesi 38 ve uzeri olursa verirsiniz