Aysgl0107 yedi aylikti operasyin gecirdik. Hem dil hem dudak bagi ek gidaya gectigimizde zorlandik verdigim gidayi ne geri atiyordu ne ileri bence dahada buyumesini beklemeyin buyudukce zor oluyor. Lazerle kesildi ufak bi operasyon aslinda. Ama uzun sure ac kaldi bizi en cok o yordu. Emzik ve emzirmek yasakti cok zorlandik oyalarken. Gogsumu cok guzel kavradi operasyindan sonra hic skinti yasamadim ama mama takviyeside aliyirdu biberin tutamadi siringayla verdim sizinde aklinizda bulunsun yaninizda siringa bulundurun. Ameliyathaneye girerken zibinla ve corapla yolladim buna rahmen usumus bogaz enfeksiyonu oldu hemen erkasindan ama cabuk toparladi farkli hic bi sorun yasamadik cok sukur