Kızlar selam , durum şu ki doğduğu andan itibaren bebeğimle sürekli konuştum sohbet muhabbet 😃 şarkılar söyledim sürekli müzik dinlettim kitap okudum vs vs anlayacağınız akşam eşim eve gelene kadar bebişin başından ayrılmadım şuan 5 ay 4 günlük . Şuan ki durumumuz ; wc gitcek olsam gözünden yaş akana kadar ağlıyor 🤦🏽♀️ Başından ayrılamıyorum . Endişem şu ki acaba ilerde bu bağlılık dezavantaja döner mi 🤔🤔🤔 var mı tecrübeliler