Nursel45 merhaba canım bence şuan kilolarını dert etmek için henüz erken.benimde kg 60dı.doğuma 89 kg ile girdim.Sütüm olsun diye diyet yapmayı hiç düşünmedim.Bu arada bu 2. Çocuğum.inan bana zamanla gidece ama önce bebişinin anne sütünü alabildiği kadar alsın.ben 7. Ay sonrası ekmeği,pilavı kestim.günde 3 litre su içiyorum.herşeyden az az tüketiyorum.tatlı,pasta falanda yiyorum ama porsiyon olarak çok az tüketiyorum.şuan 56 kgyum.Hiç şimdiden o psikolojiye girme derim canım bebeğin en azından 6 aylık bi olsun