Oğlum tam 40 haftalık doğdu 4190 grm kan şekeri dusuk olduğu için 2 gün kuvezde kaldı 2 aya kadar anne sütüyle beslendi kilo alımına hızlı gidiyor bir anda meme reddi oldu emmiyor hiç bir şekilde 3. Ay olucaZ 4 gün sonra doktora gittiğimde çok şişmiş bu bebek diyorlar napayım emmiyor hiv bir şekilde. Mama.yiyor mecbur