Yagiz1616 İyi geceler herkese geçen gün arkadaşım dişten dolayı Ateş olduğunda kuru fasulyeyi cezvede kaynat suyuyla bebeğin yüzünü yıka bir daha ne diş ağrısı nede ateş yapıyor dedi çok saçma geldi biraz önce ateşlendi dişten diye tahmin ettim 37.5 oldu ateşi deneyeyim birşey kaybetmem dedim biraz önce fasulye suyuyla yıkadım yüzünü Ateş düştü çok şaşırdım bakalım ağrılarda da işe yarayacakmı deneyim derim kötü birşey değil belki işe yarar
Nermin_erzk Yagiz1616 nasıl yaptın tam olarak detaylı anlatır misin bende merak ettim lazım olcak çünkü faydalanalım işe yariyorsa
Yagiz1616 Nermin_erzk bir avuç kuru fasulyeyi cezveye koydum kısık ateşte yarım saat kadar kaynattım soğuyunca yüzünü boynunu o suyla yıkadım Ateş yok şimdilik inşallah diş ağrısıda olmaz
Yagiz1616 AliasafinAnnesi22 soğuyunca yıkadım bilmiyorum ki ağrısı varmı şu anda yarın daha net belli olur şaka gibi resmen
Eymenim18 Kaç aylık bebeğiniz bizim ki 4 ay oldu aşırı huysuz sürekli eli ağzında diş ağrısı mı acaba diyoruz bizde hiç durmadan ağladı bugünde
Yagiz1616 Eymenim18 7 ayı bitirdik ama dişten dolayı ateşlendiğinde yapacaksın dedi arkadaşım ateşli olması gerekiyor anladığım kadarıyla ama yapın siz yinede kötü birşey değil
horozsehirli20 çok değişik ve tuhaf ama aklımda bulunsun yapmaktan birşey kaybetmeyiz 😉 bilgi içi n teşekkürler