İyi akşamlar güzel anneler🌺 iki gündür bebeğim sadece ayakta emzirdiğim zaman emiyor, sabit durunca emmiyor dolaşarak emzirebiliyorum. Kollarımda derman kalmadı, boyun fıtığım var üstelik omzum boynum uyuşuyor🥺😭 Bu durumu yaşayan veya tekrar oturtarak emzirmeye döndürebilmem konusunda fikri önerisi olan var mı🥺