Duygupars Kızlar bebegim 9ay 25 günlük 86 cm ve 13.500 kilo bugün kan sayımı sonuçları için doktora gittim kan sonuçlarımız kan ilacı hiç kullanmamamıza ragmen çok iyi çıktı bi sorun yok fakat bebegin boyu ve kilosu 21 aylık bebek le eşdger çıktı bunun için endokrin bölümüne randevu almamı söylediler böyle kilolu ve boylu olan bebegi olan varmı canım çok sıkıldı bugün bu duruma
Demir0101 Duygupars benm ılk oglm aynıydı boyu ve kılosu ck ck yuksekdı endokrıne gttm herseyıne baktılar obez olcak hıle dıyen oldu 😂😂 smdı bes yasında masalahı bar cırptı tum kılosunu ama hala boyu uzun yasıtlarına gore ırı bebek olrak dgmustu zaten
Duygupars Demir0101 benim bebegimde iri bebek olarak dogdu 4.500 kilo bi karamsarlaştım bugün ciiddi anlamda herşey normalken endokrin korku saldı içime ama inşallah bizimde çırpar ve sizin gibi olur a
Tugba6336 Duygupars benim bebeğimin gelişimi boy kilo olarak de öyle 2 ay önde şuan korktum açıkçası.
Duygupars Tugba6336 2 ay önde olması çok sorun teşkil etmez dye düşünüyorum bizim 11 ay önden gidiyor şuan inşallah iki ay sonra ki kontrolde endokrin bölümünde bi sorun çıkmaz 10 aylık ve 21 aya tekabül ediyor gelişimi bi iki ay normaldir korkmayın
Ayazbebek5353 Benümde bebeğim iki aylık 7 kilo olduk bn kendi kndime endişelendim bira ama cocuk doktoru hiç öyle bişey demedi
Duygupars Ayazbebek5353 benimde şimdiye kadarki devam ettiğim doktor bişey söylememişti doktorumuz degişti yeni doktor bu şekilde bi akıl karışıklıgı yarattı malesef