Bende aynı konudan muzdarip im sag memeyi emmiyo bebegım 10 aylık mama veriyorum hala gunde 2 yada 3 kere naptıysam alıştıramadım bazı kolik bebekler gaz sancısı bitince alıyomuş çok zorlama gece sabaha kadar onu ver uyku arasında veriyodum ben artık ondada almıyo sütün çekilmez gece verirsen merak etme kolaylıklar dilerim 😅bide ayakta emzirmekte işe yarıyo bazen 😊