1papatya Kızlar bebeğim tam 3 aylık birkaç gündür çok huysuz uykusu var ama uyuyamıyor bir türlü. Emziriyorum aç değil onu da biliyorum. Çok gazı var birkaç gündür büyük adam gibi gark diye. Atak mı acaba nedir aranızda bu ara bunu yaşayan var mı?
nursocum 1papatya 3. Ayda atak var hatta 4. Aya girmeden uyku gerilemesi var sanırım o bol bol masaj yapın geçicek bu günler 🌸
Batuhaninannesi 1papatya oldu cnm bizde 17 gün sürdü şükür atlattık yeni yeni uyumaya başladı ah uykusuz geceler durup durup çığlık atmalar kabus gibiydi
1papatya nursocum uyku gerilemesi mi aa bilmiyordum olabilir ya resmen deli gibi uykusu var ama uyumuyor çılgınlar gibi ağlıyor🤦
nursocum 1papatya kucağınızda müzikle uyuymayı deneyin yada bir elektrikli salıncak almanızı öneririm biz böyle çözmüştük bu sorunu