AselMiray Hayırlı akşamlar güzel anneler 🌹 37 günlük bebeğim iki gündür kusuyor ,, nerdeyse her emdikten sonra çok değil ama kesik kesik kıvamı , normal mi ilk aylarda tedirgin oldum yaşayan var mı ?? Bu korona zamanı götürmek istemiyorum