Karaoglannesi İlk aylarda oluk oluk akan sütüm gitti sütüm çok tazyikliydi bebeğim ememiyordu şimdi ise sütüm azaldı 3buçuk aylık bebeğim doymuyor sanki saat başı emmek istiyor kaliteli besleniyorum başka ne tavsiye edersiniz