Kızlar babam korono olmuş, geçen cumadan beri aşırı halsiz ateşi ve soguk algınlığı vardı, bugün bizim ısrarimizla test yaptırmaya gitti ve tomografi de covid olduğu anlaşıldı. İlaç vermişler kullanmaya başladı, fakat tek sıkıntı kalp hastası. Çok korkuyorum Bi an önce iyileşmesi için önerileriniz nedir??