BusraElaa Rotarix marka aşıyı kızım 3 aylikken yaptirdim 2. dozunu ne zaman yaptirmam gerekiyo şuan 4 ay 7 günlük
Manolya BusraElaa ben ikinci ay aşısıyla yaptırdım ikinci dozu 4aylıkken oldu saflık ocağındaki hemşireler Bilgi verirler zaten cnm
yildirimfamily BusraElaa 5 ayina tam girmis olmasj lazim girdiktn sonrda 15 gun icinde olmasi lazm canim
Sedadrn Oğlumda iki gün önce oldu ikinci dozu canım. 5 aylıkken yapıyorlar bir iki günden birşey olmaz ama çokta gecikmesini istemiyorlar bizim hemşiremiz öyle demişti.
Umut030918 Arkadaşlar ilk dozu 3. Ayda yaptırdık. Enjeksiyonun yanında tüpte sıvı vardı karıştırıp yaptılar. şuan 5 aylık olduk eşim bugün rotarix aldı içinde sadece enjeksiyon var. Kafam karıştı
Umut030918 Manolya peki aşıyı aldığınızda içinde sadece enjeksiyon mu vardı. Baktınız mı hiç.Öyleyse sorun yok. Eğer değilse eşime söyleyim geri götürsün hemen.
Manolya Umut030918 içinde enjeksyonu vardı evet beyaz bir sıvı kızımın ağzına mama verir gibi yavaş yavaş yedirdi hemşire